Domb sprint zsírégetés

Zsírégetés - tuti tippek szálkásításhoz - maxnutrition

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

Írta: B Z Elsőre a futás egy egyszerű sportnak tűnik, amihez nincs szükség különleges felszerelésre, csak némi fegyelmezettségre, de ha valaki komolyabban elmerül ebben a sportban, hamar rájön, hogy a fejlődéshez fel kell építeni az edzéseket. Ha hetente néhányszor domb sprint zsírégetés futsz is, de mindig ugyanabban a tempóban, vagy csak ahogy időd engedi elindulsz, és futsz amennyi jól esik — ezzel is rengeteget teszel magadért, de egy domb sprint zsírégetés után az előre lepéshez sajnos nem elég.

Ha fejlődni szeretnél, ezeket a speciális edzéseket illeszd bele a heti futásaidba. Tökéletesen kiegészítik egymást, és hamar érezhető eredményt hoznak.

Manapság gyorsan feltett lábakkal szeretnénk mindent elérni a legkisebb erőfeszítéssel. Nincs ez másként a zsírégetésnél és a fizikai kondíciónk javításánál sem. A magas intenzitású intervallumokból álló gyakorlatsor HIIT közkedvelt a trénerek körében, mint mágikus módszer a fogyás és a fizikai kondíció gyors javítása érdekében. Tényleg a HIIT egy hatékony edzésmódszer, vagy a munka nagy része megint csak ránk marad? A magas és alacsony intenzitású mozgás váltakozása, pontosan ilyen a HIIT Ha fogyni szeretne vagy javítani a fizikai állóképességén, elkezdeni többet mozogni egyszerűen elengedhetetlen.

Gyorsító edzés Miért jó? Egy es tanulmány is megerősítette, amit a profi sportolók már régóta tudtak: a magas intenzitású edzésmunka hatékonyabban növeli a teljesítményt, mint a közepes intenzitású. Sokan esnek abba a hibába, hogy magasabb intenzitással futnakmint ami az állóképesség növeléshez ideális lenne, ahhoz viszont nem elég a tempó, hogy segítsen a fejlődésben.

A gyorsító edzések beiktatása legyen az szabályos interval vagy játékos fartlek típusú edzés segít növelni a tempót, csökkenti a sérülések esélyét és javítja az általános állóképességet.

Hogy csináld? A legegyszerűbb, ha laza fartlek edzéssel kezded. Domb sprint zsírégetés interval futással ellentétben ez nem egy szabályos edzésforma, hanem játékos, strukturálatlan, a közepes-gyors szakaszokat váltogatja a lazákkal.

domb sprint zsírégetés 45 után nehéz fogyni

Bemelegítés után domb sprint zsírégetés rövid távokat, mint pl. Laza bemelegítés után keress egy dombot, amire mp-ig teljes erővel futsz felfelé.

Lefele lazán kocogj le, vagy sétálj akár, majd pár perc laza futás, és jöhet újra a domb!

A nagy próbatétel: dombra futások

Ezt ismételd párszor. Idővel növelheted az ismétlésszámot, vagy futhatsz hosszabb ideig felfelé.

domb sprint zsírégetés valóban le kell fogyni segítséget

Hosszú lassú futás Miért jó? A hosszú lassú futás nem véletlenül maradt igazi klasszikus edzésforma a mai napig. Az elgondolás egyszerű: fuss hosszút, de ne fuss erőből!

FUTNI MENTEM - Így javítsd a futóteljesítményed hatékonyan

Lehet a távot növelni, vagy lehet a tempót növelni, de ne próbáld egyszerre a kettőt! Aerob tartományban folytatott hosszú edzés során a szervezeted fejleszti az állóképességet, a szívműködést, javítja izmaid glikogén raktározó képességét, és ahogy egyre edzettebb leszel, könnyebben fog menni a gyorsabb futás is!

A LEGJOBB EDZÉS ZSÍRÉGETÉSHEZ

Mark Allen triatlonista azt követően nyerte meg az Ironman Triatlon Világbajnokságot, hogy így kezdett edzeni — hát miért ne működne nálad is? Indulj ki abból, hogy mit jelent most a hosszú futás számodra?

domb sprint zsírégetés férfi karcsúsító tartály

Ha most kezdted a futást, és még 3 km is megerőltető, akkor annyit fuss — de perc intenzív sétát iktass be előtte és utána. Ha a percet-futó-típus vagy, akkor kezdj 42 percet futnide ugyanúgy iktasd be az intenzív domb sprint zsírégetés futás előtt és után.

3 edzéstípus, amit minden futónak csinálnia kellene | Well&fit

Idővel növeld a futással töltött időt, de a séta maradjon! Ha szép lassan melegszik be a szervezeted, könnyebben marad aerob tartományban a pulzus, a levezetés pedig csökkenti az izomlázat és elkerülheted vele az izmok merevedését vagy görcsölését. Ne feledd, semmiképp sem az a cél, hogy az eddigi 30 perces futásokból 3 órás futásokra válts egy hét alatt, ez is egy hosszabb folyamat!

domb sprint zsírégetés a súlycsökkenés rosszullétet okozhat-e

Regeneráló futás Miért jó? Előzd meg a túledzettséget azzal, hogy figyelmet fordítasz a regenerálódásra is!

  • Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!
  • Zsírégető felhasználások
  • Rengeteg embernek segített már ez a 8 zsírégető tipp - Fogyj gyorsan és eredményesen!
  • Követés Amikor az emberek úgy döntenek, hogy lefogynak, a legtöbben egy formás hasú verziójukat képzelik el lelki szemeik előtt.
  • Futással ugyan fogyni lehet, de ha nem csinálod hatékonyan, az eredmény is elmarad!

A regeneráló futás bármilyen domb sprint zsírégetés is nagyon jól mutatja az edzettségi szintedet. Ha regeneráló futás tempóját könnyedén, kényelmesen tudod tartani, az azt jelzi, hogy egyre fittebb és erősebb futóvá válsz. Ha nehezedre esik, esetleg fájdalmas, egyáltalán nem esik jól, az viszont azt jelzi, hogy valamit nem jól csinálsz.

Vagy túl kemény a többi edzés ami túledzettséghez vezethet vagy továbbra sem találtad meg a megfelelő edzéstempókat a hosszú futások túl gyorsak, vagy a gyorsító edzések túl lassúak.

domb sprint zsírégetés fogyás san rafael

Regeneráló futás alkalmával van időd a testedet is alaposan megfigyelni. Hogy bírják a combjaid, a vádlid?

Nincs hozzászólás EdzésEgészségTáplálkozás Miért? Miért kellene szálkásnak, sportosnak lenni? Ez a trendi, nem? Nyilván a lányok, fiúk, nők, férfiak mind-mind szeretnének inkább szálkásak, sportosak lenni, mint plusz 10 kg túlsúllyal leélni az életüket. Vannak kivételek?

Nem göcsöl domb sprint zsírégetés hasad? Nem fáj valamid?

Zsírégetés eredményesen

Egy nehezebb edzés során elképzelhető, hogy ezeket egyszerűen fogyni ma veszed észre, de a regenerálódásnak az is része, hogy megfigyeld a tested jelzéseit. Ha még csak nemrég kezdtél futni, akkor a regeneráló futás tempóját rettentő lassúnak érezheted, alig kocogásnak, de fontos, hogy a pulzus nagyon alacsony maradjon!

Egy gyakorlott futó számára legalább perc lenne ideális regeneráló tempóban, de ha elkezdene felfelé kúszni a pulzusod, vagy fáradtnak érzed magad, rövidítsd le az időt, vagy sétálj inkább.

domb sprint zsírégetés a fogyás szorongáshoz vezet

Fotó: RF.

Lehet, hogy érdekel