Fogyás mozog.

Fogyás mozog

Még több termék Emellett a mozgás intenzitása sem mindegy.

Inzulinrezisztencia: mit ehetünk, mit nem - Dusa Fanny dietetikus

Tíz perc sétának például számos egészségügyi előnye van, de lassú tempóban mindössze soványka 31 kalóriát lehet vele elégetni. Egy kiló fogyáshoz kalória leadása szükségesami körülbelül perc, azaz mintegy 35 órányi séta. Ehhez képest jóval intenzívebb, de hasonló mozgás a közepes tempójú futás, ami fogyás mozog idő alatt már kalóriát igényel, így elméletben mindössze körülbelül perc alatt már elég egy kiló felesleg.

fogyás mozog

A futás azonban a kardió típusú mozgásformák közé tartozik. Ezekre jellemző, hogy kiválóan fejlesztik a kitartást, jót tesznek a légzőszerveknek, az ereknek és a szívnek, ráadásul sok kalóriát égetnek, így a fogyni vágyók fogyás mozog igazán kedvelik.

  1. Most végre választ kapunk az égető kérdésre: lehet-e fogyni mozgás nélkül? | Nosalty
  2. A fogyókúra képlete egyszerű, a súlyvesztéshez mindössze annyira van szükség, hogy az ember kevesebb energiát vigyen be a szervezetébe, mint amennyit az a működés közben eléget, ezt pedig el lehet érni úgy is, ha az ember csak az ételadagokat húzza meg, és nem mozog.
  3. Legjobb zsírégető masszív

A kardió mozgások jellemzője azonban, hogy hosszú, monoton edzéseket igényelnek, ráadásul a mozgást követően a test kalóriaégetése nagyon hamar újra alapszintre csökken. A kardióval ellentétben egy erősítő vagy HIIT-edzés egészen másként működik. Ezek a mozgásformák lassabbak, és gyakran kevesebb kalóriát égetnek, de alaposan igénybe veszik az izmokat.

fogyás mozog

Az izomrostokon ilyenkor természetes mikrorepedések keletkeznek, melyeket a test a pihenő időszakban regenerál. Ebből következik, hogy az izmok elkezdenek nőni, illetve létrejön az utóégető hatás. Ez azt jelenti, hogy amíg a test a javításokon dolgozik, addig több kalóriát éget, mint alapállapotban, így ezek a látszólag kevesebb kalóriát égető mozgások hosszabb távon valójában igen hatékonyak, sőt, az alakot is szebben formálják a kardiónál.

Kapcsolódó cikkek

Kalóriagyilkos súlyzós edzés Művész fogyás ezeket az erősítő gyakorlatokat rendszeresen végzed, sőt, egyre nehezebbé teszed az edzést, akkor biztosra veheted, hogy meglátszik majd a munkád eredménye.

Otthoni edzés súlyzókkal Mennyi a minimum mozgás? A sporttal kapcsolatban egy másik gyakori tévhit, hogy a zsírégetés nem indul be azonnal, csak valamennyi idő elteltével, amikor aztán abba fogyás mozog hagyni az edzést, mert innentől minden magától megy.

fogyás mozog

Ez egyáltalán nem így működik. A zsírégetéshez minden mozdulat hozzájárul, hiszen fogyás mozog éget.

Most végre választ kapunk az égető kérdésre: lehet-e fogyni mozgás nélkül?

A látványos eredményekhez azonban megfelelő intenzitású és mennyiségű mozgásra van szükség. Kezdőként hatásos program lehet heti két-három erősítő és egy-két kardió edzés, melyek között a pihenőnapok nem esnek egymás mellé, és az edzések során több különböző izomcsoport dolgozik. Akadnak olyan edzések, amelyek már 30 percben nagyon hatékonyak, másokhoz körülbelül egy óra kell.

fogyás mozog

A délután teljes négy-öt óráját azonban felesleges edzéssel tölteni, ezzel ugyanis csak túlerőlteted magad. Ha igazán hatékony, személyre szabott programot szeretnél, érdemes egy-két alkalommal személyi edzővel is konzultálnod, aki később abban is segíthet, hogyan fejlődj tovább.

Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél! A súlycsökkentés módszereiről szóló minisorozatunk negyedik részében azt nézzük meg, hogy a megfelelő táplálkozási és sportolási szokások mellett mi mindennel segítheted még elő a sikeres és tartós fogyást.

Lehet, hogy érdekel