A hegyi sprintek zsírt égetnek. Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!

Mit kell tudni a kardióról a fogyás és az izomtömeg esetén

Itthon Mit kell tudni a kardióról a fogyás és az izomtömeg esetén Ebben a cikkben megtudhatja, mi a kardió, milyen típusú kardiót használjon és milyen típusúakat kerüljön el annak érdekében, hogy a lehető legvonzóbb testet építse fel gyorsan és hatékonyan.

1. Fontos a pihenés

A "kardió"Van pozitív és negatív konnotációja egyaránt. Azok a srácok, akik masszív és lenyűgöző izmokat akarnak, félnek tőle, vagy nem látják értelmét, míg mások szeretik, és csak ennyit tesznek.

Hogyan csinálom a SZÁLKÁSÍTÁST? - 94kg👉🏻78kg •ZSÍRÉGETÉS FELSÔFOKON • Táplálkozás \u0026 Edzés

De ezek közül a végletekből egyik sem jó. Nem minden kardió egyforma. Nem mindenféle kardió segít megszabadulni a zsírtól, és nem mindenféle kardió emészti fel az izomtömegét. A "kardió" az, amikor a szív, a tüdő és az érrendszer jelentősen részt vesz az edzés végrehajtásában.

Akár epo zsírvesztés, biciklizel, focizol, izomtömeget tornázol, sprintelsz vagy edzel az áramkörökben - szív- és érrendszered keményen dolgozik, még akkor is, ha az edzés egyéb hatásai eltérhetnek.

Sőt, azt hitték, hogy a kardió edzés szabotálja az izomtömeg növekedését, és csak a meghatározási időszakban szabad elvégezni. De azon kívül, hogy az év tömegekre és meghatározási időszakokra történő felosztása értelmetlen és kontraproduktív a jobb megjelenést akaró emberek túlnyomó többsége számára, a valóság az, hogy a szív- és érrendszer fejlesztésével könnyebben felépülhet az edzés után. Amikor a keringési rendszered fejlettebb, több a hegyi sprintek zsírt égetnek és tápanyagot visz az izmokba, gyorsabban, és hatékonyabban eltávolítja a maradék termékeket, amelyek lassíthatják az izomzat helyreállítását és növekedését.

Kövess minket

Más szavakkal, a kardio segíthet az izomtömeg gyorsabb növekedésében, és egyszerre megszabadulni a nem vonzó zsírtól. De ez csak ha intelligens módon valósítják meg. Ha nem valósítják meg intelligensen, akkor elveszíti az izomtömegét, elősegíti a zsírlerakódást, vagy egyszerűen csak a futópadra pazarolja az idejét. Annak érdekében, hogy jobban megértsük, milyen kardió segít jobban kinézni és szabotálja terveit, először meg kell látnunk, hogy milyen típusúak vannak.

Ha a fenti képet követte, a piros rész megfelel az anaerob edzésnek, az alsó rész pedig a sárga alatt az alacsony intenzitású aerobik. Nyilvánvaló, hogy ezeket a számokat nem szögezik le, hanem csak becslések, amelyek személyenként változhatnak, és hosszabb edzés közben változhatnak.

Mindezek az edzési területek "kardio", de mindegyik más és más hatást gyakorol a testre. A legfontosabb különbség az aerob és az anaerob edzés között van.

Éget zsírt hetente

Aerobic vs. A sprint egy nagyon intenzív erőfeszítés, amelyet hosszú ideig nem lehet fenntartani. Hasonlóképpen, az összes anaerob erőfeszítés, beleértve a súlyemelést is, nagy erőfeszítés, amely néhány másodperctől legfeljebb 2 percig tart. Az "aerob" edzés "levegőt" jelent, és olyan tevékenységekre utal, amelyek oxigéntől függenek az energia előállításához. Hogyan miért fogyna el egy tinédzser át testünket különböző edzéseken keresztül Biztos vagyok benne, hogy már tudja, hogyan alakul át a teste amikor súlyokkal edz: Nagy erőfeszítéseket tesz, nagy súlyok alkalmazásával, és mikrokárosodást okoz az izomrostokban.

Riportok, női utak, igaz történetek

A tested úgy látja, hogy alkalmazkodni kell az ilyen stresszekhez, és túlkompenzálja azáltal, hogy nagyobb izomtömeget fejleszt, növeli az izomglikogén-készleteket, ésszerűsíti a neuro-izomjeleket stb. Az alkalmazkodóképesség ugyanaz az elve érvényes közepes és nagy intenzitású aerobik: Nagyon sok közepes intenzitású és hosszú ideig tartó erőfeszítést tesz, sok zsírégetéssel támogatja. A tested látja annak szükségességét és alkalmazkodik, hogy jobban tudjon tartani ilyen erőfeszítéseket, és hatékonyabbá válik a zsírégetés során nem ég annyit, hogy annyi energiát hozzon létreelősegíti azok tárolását szükség szerint elérhető és csökkenti az izomtömeget fenntartása drága.

Kattints ide megismerni az aerobik általában kardiónak nevezett összes hátrányát, a mögöttük álló logikát és kutatást, valamint az igazán vonzó test felépítésére alkalmas sokkal egészségesebb megoldást. Legjobb legális zsírégetők, hogy ezek az átalakulások nem figyelhetők meg nagyon gyorsan.

Ahogy izomtömeg edzés után sem leszel masszív, néhány edzés után sem szenvedsz az aerobik hatásaitól.

A zen szokások lefogynak fogyni a megjelenítés révén, erin elizabeth fogyás váratlan fogyás. Bőrápolás mindenkinek: zsíros, szeborreás arcbőr - Marie Claire Hungary a természetes zsírégetés természetes módjai Keljen fel és mozduljon!

Hatásuk azonban idővel felhalmozódik, és hosszú távú óriási különbségekhez vezethet. A maratoni futók, kerékpárosok, a különböző fitnesz órák oktatói vagy más ilyen aerob erőfeszítéseket végző emberek teste mint egy okos. Kicsi motorja van izomtömegeés nagyon kevés üzemanyagot fogyaszt hatékony a zsírégetés - vagyis nem sokat fogyaszt.

a hegyi sprintek zsírt égetnek

Hosszú távokat tud megtenni üzemanyag hozzáadása nélkül, de nehezen gyorsulhat vagy megelőzhet. Amikor a hegyi sprintek zsírt égetnek akarsz, az akarsz lenni mint egy Bentley - egy nagy motor, amely sok üzemanyagot fogyaszt.

És ez nagyon jól passzol az izmos test iránti vágyhoz. Minél több izma van, 40 kg súlycsökkenés 6 hónap több üzemanyagot fogyaszt.

Hogyan lehet több zsírt égetni - A zsírégető zóna mítosza Ismert, hogy az alacsony intenzitású testmozgás elsősorban a zsírt használja üzemanyagként, az intenzívebb pedig a glükózt szénhidrátokat. Korábban ez volt az alapja annak az elképzelésnek, hogy az aerob testmozgás, amely hosszú ideig egy bizonyos szint alatt tartja a pulzusát, a legjobb a zsírégetéshez. Ezért sokan féltek, hogy túl keményen edzenek, nem lépnek ki a "zsírégető zónából", és zsír helyett "cukrot" égetnek.

Nyilvánvaló, hogy ez a mítosz nagyon vonzó. Keményen dolgozni, ha nyugodtan veszi, és több zsírt a hegyi sprintek zsírt égetnek el? Sajnos a dolgok nem olyan egyszerűek. Így néz ki a matematika: 1. Ha azonban még jobban megnöveli az intenzitást, amíg nem megy aerobikba, és csak annyit tér vissza, amennyire vissza kell térnie, mielőtt az intenzitás ismét növekszik, az eredmények jelentősen megváltoznak.

Még akkor is, ha az edzés során a zsírból elégetett kalóriák száma nem lesz rendkívül magas, továbbra is órákon át folytatja a zsírégetést a COPD nevű hatás révén. Úgy gondolhatja ezt a magas oxigénfogyasztást, mint egy hitel törlesztését. Amikor rövid ideig nagyon intenzíven edz, anaerob módon azaz oxigén nélkül energiát termel, amely eléri a hiányt, amelyet a testének vissza kell fizetnie edzés után. Emellett oxigénfeleslegre lesz szüksége, hogy az összes rendszert eredeti állapotába állítsa vissza ATP helyreállítása, tejsav eltávolítása, glikogénkészletek helyreállítása stb.

És ez a magas oxigénfogyasztás az alapanyagcsere jelentős növekedésével jár, ami ahhoz vezet több kalóriát és zsírt éget órákig edzés után.

ALAKFORMÁLÁS NŐKNEK

Meglehetősen nehéz megbecsülni, sokat függ az edzés intenzitásától és az erőnlét szintjétől. Más vizsgálatok 72 óra edzés után magas anyagcserét mutatnak.

Biztos soha nem gondoltad volna, hogy bármilyen más mozgással több zsírt tudnál elégetni a futásnál, igaz? Mennyire lehet eltávolítani a zsírt a hasból Nos, próbáld ki az alábbi 10 gyakorlatot, amik elősegítik a zsírégetést és segítenek a kívánt alak elérésében. Próbáld ki a kettlebell swinget!

Nyilvánvaló, hogy ezek a növekedések a hegyi sprintek zsírt égetnek nagyobbak és az edzés utáni órák múlásával csökkennek, de több száz extra kalóriát égethetnek el. És ez a hatás nem pusztán aerob erőfeszítések esetén következik be, hanem csak az anaerob erőfeszítéseket - ezeket időnként kell megtenni, mert különben nem lehet fenntartani. Megkaphatja azonban bárkitől nagyon intenzív erőfeszítés ismétlődik rövid szünetek után - beleértve a különféle sporttevékenységeket, hegyi sprinteket vagy anyagcsere-pályákat.

Hogyan égethetsz zsírt futással egész pontosan?

Kattints ide magyarázó videó 7 féle edzéssel, amelyek maximalizálják a COPD-hatást, és edzés után órákig rengeteg testzsírt égetnek el. Milyen kardiót kell tennie a zsírégetéshez és az izomtömeg meghatározásához A has csökkentéséhez és a négyzetek meghatározásához több zsírt kell égetnie, mint amennyit tárol.

a hegyi sprintek zsírt égetnek

És annak érdekében, hogy legyen mit meghatároznia és a legjobban kinéznie a végén, nem szabad elveszítenie az izomtömeget. Az aerob edzés a "zsírégető zónában" vagy annál magasabb amit a legtöbb ember általában "kardiónak" nevez NEM a legjobb módszer erre, a hegyi sprintek zsírt égetnek sok kalóriát és zsírt éget el. Sőt, ezek az edzések együtt járnak az izomtömeg edzéseivel.

Egyesek kevesebb izomot igényelnek a testben, a hegyi sprintek zsírt égetnek többet. Csak nem lehet megtartani és megtartani egy izmos és határozott testet, amely mindkettőben a legjobb lehet. Ehelyett edzés útján optimális fogyás folsom kb súlyemelés, tolás, HIIT stb. Ezért az izmos és határozott test létrehozásának legjobb megoldása az anaerob kardio edzésekre támaszkodni.

15 PERCES ZSÍRÉGETŐ EDZÉS / ESZKÖZÖK NÉLKÜL / KOLOSZÁR ENIKŐ menj vékonyabb pflaster apotheke

Egyszerű módja annak, hogy erő- és izomtömeg-edzését "anyagcserébbé" tegye, és több zsírt égessen americano fogyni csökkenti a szettek közötti szüneteket.

És ezt megteheti anélkül, hogy befolyásolná az edzés teljesítményét, használhatja áramkörök. Például ahelyett, hogy az összes fekvőtámaszt elvégezné, majd az összes fekvőtámaszt a mellkasból, majd az összes fekvőtámaszt, hosszú szünetekkel, hogy elegendő időt biztosítson az izmoknak a felépüléshez Így rövid szüneteket tarthat a gyakorlatok között, de hosszú ideig ugyanazon izomcsoportok között.

Miután ezt megtette, a következő kardió, amelyre támaszkodhat, hogy több zsírt éget el HIIT-ul és egyéb stratégiák anyagcsere kondicionálás. Séta, sétáljon a természetben, lassan ússzon vagy élvezzen bármilyen más olyan könnyű tevékenységet, amely lehetővé teszi, hogy közben beszélgetjen. Még akkor is, ha nem éget sok zsírt, megmozgatják a szív- és érrendszert, javítják egészségét és megkönnyítik a felépülést edzés után.

a hegyi sprintek zsírt égetnek

Lehet, hogy érdekel