Fogyás dukan támadási szakasz

Fogyj könnyedén a Dukan diéta segítségével!

Ekkora már megszerezted a megfelelő súlyt, és könnyen elbízhatod magad. Ugyanis hiába fogytál eddig, valamiért korábban híztál életmód, mozgáshiány, étkezési kultúra, stb.

fogyás dukan támadási szakasz

A konszolidációs szakasz az, ami segít átvezetni a hagyományos táplálkozáshoz, anélkül, hogy a korábbi kilók visszajöjjenek. Fokozatosságra szorít és állandósítja az elért eredményeket. Ha nem tartod be, nem csak az a probléma, hogy visszajönnek a kilók, hanem az is, hogy a fogyás dukan támadási szakasz jövőben a Dukan támadási szakaszára való visszaállás sem lenne hatásos.

Blogarchívum, ha valamiről lemaradtál

Vagyis hiába kecsegteted magad azzal, hogy ha visszajön, legfeljebb újrakezded a diétát. A tested ki van éhezve a szénhidrátra és zsírra, ha ezeket korlátozás nélkül viszed be, minden grammot felhasznál belőle, sokkal intenzívebben, mintha soha nem is diétáztál volna.

A konszolidációs szakasz hosszú, de megéri és természetesen jóval engedékenyebb, mint az előző kettő. A harmadik szakasz 10 napszor leadott kiló időtartamig tart.

Fogyj könnyedén a Dukan diéta segítségével! - Blikk Rúzs

Tehát ha én leadok 16 kg-ot összesen, a konszolidációs szakasz napig fog tartani, tehát egy kicsit több mint 5 hónapig. A konszolidációs szakaszt két részre kell osztani.

fogyás dukan támadási szakasz

A teljes konszolidációs szakasz alatt a következő élelmiszereket eheted: 1, Az összes protein a támadó szakaszból, plusz hetente egyszer-kétszer sovány bárány, roston sült sovány sertéshús tehát nem tarja! Sőt ha nagyon muszáj megkenheted egy kis zsírcsökkentett vajjal, de csak nagyon vékonyan.

fogyás dukan támadási szakasz

Egy adag egy darabot jelent, pl. Leginkább az almát ajánlja, a bogyósokat, amelynek nagyon alacsony a kalóriatartalma, vagy a dinnyéket, amiben sok víz van és kevés kalória, utána grapefruit, és a sor végén állnak a körték, barackok, mangó, mert ezeknek jóval magasabb a gyümölcscukor tartalmuk. Nagyon fontos, hogy betartsuk a napi egy adagot!

Ez lehet tészta, couscous, bulgur vagy polenta, lencse, száraz babok, csicseriborsó, sárgaborsó, rizs vagy krumpli.

Szütyő blog: Dukan diéta - Támadó szakasz, helyzetjelentés és tapasztalatok

Vigyázat ez mind vagy, vagy és ebben a prioritási testruhák fogyáshoz. Vagyis inkább tésztát egyél, mint krumplit, inkább lencsét, mint rizst.

Dukan a csütörtököt ajánlja, szerintem jó ötlet, mert hétfőn az ember nyűgös péntek-szombat-vasárnap mindig vannak családi-baráti összejövetelek. Végül is mindegy melyik napot választod, de fontos, hogy minden héten ugyanaz a nap legyen és kompromisszum nélkül betartsd! Úgy értem valóban azt, amit akarsz, jutalom étkezés. Ráadásul Dukan nem egy fogásról beszél, hanem egy háromfogásos étkezésről.

Dukan diéta előnyei

Tehát lehet pl. Mesés nem? A következő kikötések vannak.

fogyás dukan támadási szakasz

Semmiből nem vehetsz kétszer! A második részben, a 2 jutalom étkezés nem lehet ugyanaznap vagy egymást követő napokon!! Ha ezt nem tartod be, kockára teszel mindent, amit eddig elértél!

Dukan diéta előnyei és hátrányai - Diet Maker

Fontos mértéket tartani, tehát ne zabáld ájulásig magad és ne rúgj be, mert minden kezdődhet elölről.

Élvezd az ízeket, de mértékkel!

fogyás dukan támadási szakasz

További instrukciók. Nagyon fontos a napi min. Ne engedd el magad, mert visszaüt.

Dukan diéta hátrányai

Alapvetően hat nap egy héten bármit ehetsz és ihatsz, de érdemes a Konszolidációs szakasz által megengedett élelmiszerekre alapozni. Ez ellentmondásnak tűnik, de szerintem nem az. Sajnos idetartoznak az ebédszállítók is a diétásak nagy része is! Van ismerősöm, aki McD Érdekes lenne egy olyan reklám, ahol ezt megmutatják, friss saláta, közepén egy nagy tepertős pogácsa: Tehát megint nem arról van szó, hogy ezeket soha, de tudd, hogy ha mindig ezt, vagy csak ezt, vissza fogsz hízni.

Melyik a legjobb diéta fogyáshoz? - Tanácsok fogyni vágyóknak 6. rész

Szóval gondolom tiszta, miről beszélek. Bármilyen régi, megszokott kedvenc kajádat lehet enni, csak ne minden nap, minden étkezéskor. Aki idáig eljutott, már tudja, hogy zsírmentesen készítve is lehet húst sütni szerintem egy evőkanál olaj is elég egy pörkölthöz, nem kell, hogy tocsogjonhogy nem kell mindig fehér kenyeret enni, finom a teljes kiőrlésű is, hogy a köret lehet többféle zöldség is.

Tehát igaz, hogy valóban bármit ehetsz, bárhogy elkészítve, fogyás dukan támadási szakasz szerintem illetve, én ezt tervezem ez azt jelenti, hogy nem minden étkezésre eszem akármit, hanem csak bizonyos étkezésekkor, a többi étkezéskor attól még ugyanúgy ehetek zöldséget, gyümölcsöt, húst és teljes kiőrlésű kenyeret is. Részemről szeretném, hogy a családom is hasonló módon egyen, mert tudom, hogy az ovis lányom milyen szemetet kap napközben pl.

Dukan-diéta: 2 hét alatt akár 5 kilótól is megszabadulhatsz - Fogyókúra | Femina

Mondjuk ez eddig is működött. Tehát, ahogy írtam, fogok enni libamájat fehér kenyérrel fogyás dukan támadási szakasz somlóit, és körömpörköltet is, ha épp hiányzik, csak akkor más étkezésekkor kompenzálom. Visszatérve a negyedik szakaszhoz: Marad a protein csütörtök, de szigorúbb lesz.

Eltelt kicsivel több mint 1 hét amióta belevágtam a Dukan diétába, most tartok szám szerint a 8. Emlékeztek  ITT írtam a táplálkozásomról néhány szóban, és arról, hogy mi motivált ennek a diétának az elkezdésében.

Mivel ez az egyetlen nap, ahol korlátoz most már, ez az egy nap hivatott vigyázni az eredményekre illetve az általános belátás egyéb napokon. Ezért a negyedik szakaszban a protein napon csak a Támadó szakasz legsoványabb húsait engedélyezi, bélszín, hátszín, szárnyasok bőr és zsír nélkül de sem kacsa, sem liba nem lehetcsak sovány halak, tengeri kütyük semmi lazac, szardínia, tonhal, stb, csak fehér húsú halaktojást lehet, de keveset, inkább fehérjét, a tejtermékeket hagyd ki és fogyás dukan támadási szakasz.

A Dukan alapjai az első két szakaszra és a megengedett élelmiszerek listája - A DUKAN UGRÁS

Ez szigorúnak tűnhet, de csak egy nap a héten, a többire már nincs korlátozás. Nagyon fontos a kötelező séta, ne használj liftet vagy mozgólépcsőt és annyi testmozgás plusz, amit lehet. Fontos nézni, hogy hogy alakul a súlyod, ha mégis kezd elszállni, vigyél be még egy protein napot, vagy több mozgást, de mostanra, ha nem esel túlzásokba, ez nem kéne, hogy előforduljon! Hát ennyi!

Lehet, hogy érdekel