Lépcsőmászó hasi zsírt éget

lépcsőmászó hasi zsírt éget

Fogyás utána Kardio edzések a hasi zsír elvesztése érdekében Ma fejlett kardió edzésről fogunk beszélni, amely segít a hasi zsír elvesztésében és hat csomag hasizom megszerzésében.

4 lépcső a fogyás érdekében

Kifejezetten a fejlett zsírégető technikákról és a kardió edzésről fogunk beszélni. Például jobb, mint a kerékpározás, zsírégetés szempontjából? Jobban fut, mint az ellipszis vagy az evezés? Az emberi mozgás típusait néhány különböző forgatókönyvben vizsgáljuk meg. Ez sok minden a fizika biomechanikájához vezet vissza. Kezdjük azzal a kérdéssel, miért olyan soványak a hosszútávfutók?

Nagyon kevés a testzsírod.

Táblázatok

Gondoljunk a maratoni futókra. Gondoljon Lance Armstrongra és más Tour de France kerékpárosokra, akik gond nélkül meg tudják hódítani a hegyeket. Mi az, ami miatt kiemelkedő és hogyan viszonyul a zsírvesztéshez? Ezekre a kérdésekre egy percen belül válaszolunk. Kezdjük el futni egy kerékpáros összehasonlítással. Mi a gyakorlat szempontjából hatékonyabb, a perspektíva szempontjából a legtöbb zsírt égeti el? Ha olyan mozgást látunk, mint egy sima felületen való járás, akkor sok a fel és le mozgás.

További cikkeink a témában

Nem teljesen vízszintes. Sok függőleges elmozdulás van, ami azt jelenti, hogy a tested rengeteg energiát pazarol el. A kerékpározásban nagyon kevés a fel-le mozgás. A mozgás szinte teljesen vízszintes, kivéve, ha fel-le ugrál az ülésről.

Ez azt jelenti, hogy a kerékpározás hatékonyabb gyakorlat, mint a futás. Ami a zsírégetést és a kalóriaégetést illeti, valójában egy nem hatékony testmozgást keresünk.

Ez azt jelenti, hogy heti bulimia fogyás több kalóriát éget el, ha a kerékpározás ellen fut.

Nap 1.

Mindkét gyakorlat megerőltető gyakorlat, de a végrehajtás során a testben előidézett erő a testtömegének 3-szorosa. Ez azt jelenti, hogy az izmaid túl keményen dolgoznak ahhoz, hogy el tudják tartani a testsúlyodat, és ez azt jelenti, hogy több kalóriát fogsz égetni.

lépcsőmászó hasi zsírt éget

A kerékpározás során a kerék nem hatékony emberi energiát vesz fel és növeli meg. Például, ha keményebb sebességfokozatot használ a kerékpárján, és nehéz pedálozni, akkor valójában sokkal elérhetőbbet fog fedezni.

Írta: K G Azt eddig is tudtuk, hogy a lépcsőzés jót tesz nekünk — de azt nem, hogy mennyire. Bár már korábban is beszámoltunk róla, hogy a lépcsőzés kitűnő sportalternatíva a kevésé lelkesen sportolóknak, arról még nem esett szó, hogy mennyire egészséges, ha mindennap lépcsőzöl egy keveset.

A motorkerékpár dinamikája tárolja az energiát. A futás során szinte nincs fenntartva az impulzus, és sok kalóriát éget el hő formájában, mert a futás nagyon nem hatékony testmozgás. Mivel a futás sokkal kevésbé hatékony, mint a kerékpározás, sokkal több kalóriát fogsz égetni.

A kerékpározást egyenértékűvé teheti az elliptikus géppel.

Hasi zsír az orvos szemszögéből

Az evezőgép valamivel magasabb, mint a kerékpár, és az elliptikus a kalóriaégető skálán azt jelenti, hogy több kalóriát éget el, mint az evezés. Ha napi egy órát tartózkodik az elliptikus gépen, akkor pazarolja az idejét.

Terhelés típusú gyakorlatokat kell végrehajtania az elégetett kalória mennyiségének maximalizálása érdekében. Beszéljünk a vertikális elmozdulás fogalmáról. Edzéseim során sokat beszélek arról, hogy megpróbálom minimalizálni a fel és le mozgás mennyiségét futás közben, így normalizálva a mozgást és energiatakarékosan.

Mivel a tested fel-le mozgással pazarolja az energiát, amíg aktív vagy, ez nem segít abban, hogy előre lépj.

lépcsőmászó hasi zsírt éget

A hatékonyabb futás érdekében minimalizálni kell a fel és le mozgás mennyiségét. De ha fogyni akar, minden függőleges mozgás sok kalóriát éget el, mert a gravitáció ellen való munka sokkal nehezebbé teszi a dolgokat. A vertikális elmozdulás során visszatérünk a középiskolai fizikához, ahol megtanultad: A munka kapcsolódik az energiafogyasztáshoz, ahhoz, hogy mennyi kalóriát éget el.

Az erő az alkalmazott erő mértéke, és a távolság az Ön számára való. Ha sima felületen jár, akkor bizonyos távolságra bizonyos erőt fejt ki. Tegyük fel például, hogy 1 km-t sík felületen fogunk megtenni.

Ha 1 km-ig haladnánk felfelé, akkor a távolság megegyezik, de intuitív módon tudja, hogy a dombon való lépcsőmászó hasi zsírt éget szükséges erő sokkal nagyobb.

A lépcsőzés remek fenék- és combizom-erősítő mozgásforma, aminek nagy előnye, hogy akár a lépcsőházban is végezheted. Ha nem éppen ezzel szeretnél karcsúsodni, akkor is megfordulhatott már a fejedben, hogy vajon hány kalóriát égetsz el, amikor lift helyett gyalogszerrel mész fel mondjuk a negyedik emeletre. Egy pulzusmérő karóra segítségével könnyen kideríthető. Íme, a tapasztalatok! A lépcsőzés előnyei A lépcsőzőgép - más néven sztepper - a konditermek kedvelt alakformáló gépe, amelyből kisebb változatok is léteznek otthoni használatra.

Ez azt jelenti, hogy a munka sokkal nagyobb lesz, ami nyilvánvalóan azt jelenti, hogy több kalória éget el. Minél meredekebb a domb, annál több kalóriát szeretne elégetni, mert nagyobb az erő, amely szükséges ahhoz, hogy a távolságon haladjon. Rendkívül előnyös lehet a függőleges elmozdulás, amikor megpróbál kalóriát égetni. A futópadon fut, de a sík felületen történő futás növeli a lejtést. Egy pillanat alatt megtudja, mennyivel nehezebb, és több kalóriát éget el egy adott intervallumban és időben.

Ha valamilyen oknál fogva nem tud futni, akkor jobb lenne az idejét kerékpárral tölteni az evezőn, az elliptikuson vagy a lépcsőmászón? Nem a lépcsőmester, akinek két pedálja van, hanem egy lépcsőmászó, aki egy hatalmas lépcsőgép, amely úgy néz ki és úgy érzi, mintha lépcsőn mászna, amikor cselekszik rajta.

Néhány edzőteremben vannak és csodálatosak. Magam is használtam őket lépcsőzéses események edzésére, például a CN Tower mászására itt Torontóban. Hihetetlenül hatékony a kalóriák elégetésében, mert vertikális távolságra indul újra. A függőleges távolság hatalmas. Minél többet mozog függőlegesen és vízszintesen, annál több kalóriát szeretne égetni.

Minden alkalommal, amikor függőlegesen dolgozik a gravitáció ellen, sok erőre lesz szükség, mert a gravitáció plusz a testtömeg ellen lépcsőmászó hasi zsírt éget. Ha azt kérdezné tőlem, hogy mi a legjobb típusú kardió, azt mondanám, hogy messze a ferde sík a legjobb a kalóriák elégetéséhez. Ha növelni szeretné az előnyöket, akkor a legjobb az intervall edzés, ha lejtőn fut.

Az eredmények fenomenálisak lesznek a folyamatos fejlesztések, a szív- és érrendszeri fejlesztések, valamint a zsírégetés képessége szempontjából. Ha lehet, lépj fel. Amikor kisebb hatású gyakorlatokba kezd, mint a kerékpározás és az elliptikus edzés, vegye észre, hogy lépcsőmászó hasi zsírt éget kalória elégetése sokkal hosszabb és sokkal több erőfeszítést igényel. Az egyik lépcsőmászó hasi zsírt éget, amit ajánlok, ha elliptikus vagy kerékpározik, vagy bármi más, ami lendületet ad, az az, hogy felpörgeti az ellenállást, hogy az izmai jelentős mennyiségű munkát végezzenek.

Aznap éppen az edzőteremben voltam, és figyeltem az 1-es elliptikus lépcsőmászó hasi zsírt éget lévő embereket. Esetleg otthon is ülhet a kanapén. Növelnie kell az ellenállást. A tevékenységek során a lehető legnagyobb mértékben meg kell növelnie a lejtést, mert ezek lehetővé teszik a testének hatékonyabb mozgását, akadályozva a fogyást. Egy olyan kerékpáros, mint Lance Armstrong, kevesebb mint 20 font súlyú más kerékpárosokkal, akik gyorsabban haladnak ugyanazon a lejtőn ugyanazon a távolságon, mert lépcsőmászó hasi zsírt éget testtömegének mozgatásához szükséges erő kisebb.

lépcsőmászó hasi zsírt éget

Ha valaki nehezebb, hajlamos több kalóriát égetni, de kevésbé hatékony lesz a szállítása. Ha hatékony mozgásra vágyik, az nem fut. Ha azt akarja, hogy hatékonyabb legyen a hegyen, könnyebbnek kell lennie.

Futás kalóriaégetésének arányos algoritmusa | HUP

A két alapelv itt a mozgás hatékonysága és a függőleges elmozdulás. Ha ezeket az elveket előnyére tudja használni, akkor hatalmas javulást fog elérni a zsírégetés képességében a kardió edzések során. Remélem, élvezni gyorsan fogyjon a medencében ezt a leckét, és találkozunk a következőben!

Lehet, hogy érdekel